ردیاب, وبلاگ و مقاله

خرید ردیاب سالمندان + معرفی بهترین جی پی اس ردیابی سالمندان

بهترین ردیاب مخصوص سالمندان + خرید ردیاب مخصوص سالمندان

درباره ردیاب سالمندان

امروزه جمعیت کشور به سرعت در حال پیر شدن است و همانطور که می‌دانید دو قشر آسیب پذیر جامعه عبارتند از سالمندان و کودکان، در این نوشته قصد داریم که شما را با ردیاب سالمندان آشنا کنیم و با خواندن این متن می‌فهمید که ویژگی های اصلی یک ردیاب مخصوص سالمندان که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید کدامند، در مورد بهترین ردیاب سالمندان با شما سخن می‌گوییم و در انتها بهترین راه خرید ردیاب مخصوص سالمندان و همچنین عوامل موثر روی قیمت GPS سالمندان را با هم بررسی خواهیم کرد و به سوالات متداول درباره جی پی اس های مخصوص ردیابی افراد پیر پاسخ خواهیم داد. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مزایای خرید ردیاب سالمندان

بدون شک با بالا رفتن سن، مشکلات عدیده‌ای همچون بیماری های زوال عقل و یا آلزایمر به سراغ پدربزرگ و مادر بزرگ ها می‌آید، در ادامه مزیت های اصلی و مهم خرید ردیاب مخصوص سالمندان آلزایمری و یا دارای زوال عقل را باهم بررسی می‌کنیم و به این می‌پردازیم که اصولا خرید ردیاب سالمندان چه کمکی به آنها می‌کند و می‌تواند چه مشکلی را از افراد سالخورده حل کند و یک ردیاب سالمندان با کیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

رهگیری آنلاین سالمند

مهمترین دلیل برای خرید یک ردیاب شخصی که می‌تواند به عنوان یک ردیاب مخصوص سالمندان نیز به کار رود، رهگیری افراد است، در واقع شما با قرار دادن ردیاب آهنربایی مناسب در جیب یا کیف سالمند دارای بیماری آلزایمر و یا زوال عقل و … خود می‌توانید که به صورت 24 ساعته از موقعیت آن با خبر شوید و در صورتی که سالمند گم شود، با استفاده از اپ مخصوص آن می‌توانید به سرعت پدر یا مادر سالخورده خود را پیدا کنید.

امکان شنود صدای محیط

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که یک ردیاب سالمندان قوی باید حتما داشته باشد آنست که بتوان صدای محیط را شنود کرد، زیرا ممکن است که سالمند شما در خطر باشد و شما با خرید ردیاب شخصی و آهنربایی مخصوص سالمندان در آراز امنیت می‌توانید با برقراری تماس با سیم کارت تعبیه شده در جی پی اس به شنود صدای محیط بپردازید، گوش دادن به صدای محیط می‌تواند خیال شما را از سلامت فرد سالخورده راحت نماید.

امکان ایجاد حصار روی نقشه

یکی از قابلیت های کلیدی یک GPS سالمندان اینست که حتما باید امکان ایجاد جئو فنس را داشته باشد، این بدان معناست که شما یک محدوده جغرافیایی مجاز را برای جی پی اس تعریف می‌کنید، به عنوان مثال محدوده محله خود را برای آن تعریف کرده و زمانی که سالمند از این محدوده خارج شود، شما به عنوان مدیر سیستم پیامکی مبنی بر خروج حامل ردیاب از محدوده جغرافیای مجاز دریافت می‌کنید، با این قابلیت دیگر نیاز نیست که دائم در حال چک کردن پدر یا مادر خود باشید و به صورت اتوماتیک هنگامی که آنها از مرزهای حصار جئوفنس گذر کنند، شما مطلع خواهید شد و می‌توانید با آنها تماس گرفته و وضعیت سلامت آنها را جویا شوید.

درخواست کمک با دکمه SOS

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک جی پی اس سالمند با کیفیت داشته باشد دکمه کمک یا همان SOS است، ردیابی که از این دکمه بهره می‌گیرد کمک شایانی به سالمند برای دریافت کمک می‌کند، سالمند می‌تواند با فشردن این دکمه تقاضای کمک اضطراری نموده و بلافاصله پیامی برای مدیر ردیاب ارسال می‌شود و به آن اطلاع می‌دهد که سالمند در خطر است و این مسئله می‌تواند جان سالمند را نجات دهد. امکان اضافه کردن پدال SOS و … نیز وجود دارد.

امکان مشاهده مسیر های پیموده شده

با خرید یک جی پی اس شخصی و آهنربایی مخصوص ردیابی افراد شما می‌توانید مسیرهای پیموده شده در 365 روز گذشته منتهی به همان روز را در نرم افزار مخصوص ردیاب مشاهده کنید، بدین صورت شما بدون هیچ دغدغه ای می‌توانید بفهمید که پدربزرگ یا مادربزرگتان در چه مسیرهایی تردد کرده و به کجا رفت و آمد کرده است، این مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه لیست برترین ردیاب های موجود در بازار ایران را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بهترین ردیاب سالمندان

بدون شک برای اینکه بتوانید به ردیابی سالمند خود بپردازید نیاز دارید که از یک ردیاب بی سیم شخصی استفاده نمایید، در ادامه سه ردیاب برتر بازار در دسته بندی GPS های بی سیم را به شما معرفی می‌کنیم با مراجعه به صفحه خرید هرکدام از این ردیاب ها امکان خرید آن برای شما فراهم است در صورتی هم که نیاز به اخذ مشاوره رایگان درباره خرید بهترین ردیاب مخصوص ردیابی سالمندان را دارید می‎‌توانید با شماره تماس 09120155633 تماس حاصل فرمایید، آراز امنیت مرجع فروش انواع ردیاب خودرو و شخصی در بازار بوده و بهترین محصولات از معتبرترین برندهای روز دنیا را با ارزانترین قیمت ممکن به مشتریان گرانقدر ارائه می‌کند.

ردیاب 5 روز شارژ

ردیاب 5 روز شارژ که ارزانترین ردیاب شخصی موجود در آراز امنیت در لیست ردیاب های مخصوص ردیابی سالمندان به شمار می‌رود دارای یک باتری 1500 میلی امپری بوده که امکان شارژدهی مابین 5 تا 7 روز را با یکبار شارژ کردن کامل به مصرف کننده ارائه می‌کند، ردیاب E150 دارای دقت نقطه زنی بوده و با ضریب خطای کمتر از 5 متری در بدترین شرایط ممکن به ردیابی سوژه می‌پردازد. با توجه به ابعاد بسیار کوچک این ردیاب، می‌توان به راحتی آن را در جیب لباس یا شلوار یا در کیف دستی سالمند قرار داد و امکان شنود صدای محیط با برقراری تماس با سیم کارت تعبیه شده در آن نیز فراهم است، قیمت آن به نسبت دو ردیاب دیگر کمتر بوده و بهترین ردیاب مخصوص ردیابی سالمندان در آراز امنیت به شمار می‌رود.

ردیاب 10 روز شارژ

ردیاب 10 روز شارژ نیز دومین محصولی است که برای مصارف خاص از جمله ردیابی سالمندان مناسب است، این جی پی اس با نام ردیاب E300 نیز شناخته می‌شود و دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 3000 میلی آمپری بوده، دقت نقطه زن داشته و ابعاد آن به نسبت ردیاب E150 کمی بزرگتر است و به دلیل بالاتر بودن ظرفیت باتری، مدت زمان بیشتری در مدار بوده و با یک بار شارژ کردن می‌توانید بین 10 تا 14 روز به صورت ممتد از آن استفاده کنید، امکان شنود صدای محیط در این ردیاب نیز فراهم است و این ردیاب همانند دو ردیاب دیگر در این دسته بندی از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند است.

ردیاب یک ماه شارژ

ردیاب یک ماه شارژ سومین گزینه در دسترس شماست، این ردیاب دقت نقطه زن دارد، محبوبترین و پر فروش ترین ردیاب موجود در آراز امنیت بوده و از یک باتری قدرتمند 10000 میلی آمپری بهره می‌گیرد که امکان ردیابی افراد به مدت 30 تا 45 روز را با یک بار شارژ کردن به شما می‌دهد، این ردیاب دارای 6 باتری قدرتمند بوده و شما به راحتی می‌توانید ردیاب NG30 را در هر کجا که می‌خواهید وصل کنید. امکان شنود صدای محیط و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز این ردیاب را به یکی از گزینه های اصلی برای خرید جی پی اس مخصوص سالمندان تبدیل کرده است. برای مقایسه قیمت و خرید هر کدام از GPS های مخصوص ردیابی افراد پیر می‌توانید روی لینک های آنها کلیک کرده و یا روی محصول در لیست زیر کلیک نمایید.

خرید ردیاب سالمندان با ارزانترین قیمت

بدون شک خرید یک ردیاب مناسب برای ردیابی افراد سالمند و پیر یکی از دغدغه های اصلی فرزندان نگرانشان است، در بازار جی پی اس های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آنها برای ردیابی افراد نیز استفاده کرد که همگی آنها در دسته جی پی اس بی سیم قرار گرفته اند، شما بدون نگرانی می‌توانید برترین و بهترین GPS مخصوص ردیابی سالمندان را از شرکت آراز امنیت تهیه نمایید، آراز امنیت با مجوزهای قانونی در حال فعالیت بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی و کد ساماندهی است و برای خرید ردیاب سالمندان می‌توانید روی لینک قبل کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شده و GPS های مختلف را بررسی کرده و در نهایت اقدام به خرید نمایید، در صورتی هم که نیاز به مشاوره رایگان خرید ردیاب سالمندان دارید، می‌توانید با پشتیبانی آراز امنیت 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر در قیمت ردیاب سالمندان

عوامل متعددی در تعین قیمت ردیاب سالمندان وجود دارند از جمله این موارد را می‌توان به ویژگی‌های اضافی مثل داشتن دکمه کمک اظطراری، داشتن امکان شنود صدای محیط، داشتن قابلیت جئوفنس و … نام برد. همچنین به دلیل وارداتی بودن این محصولات، قیمت روز دلار به طور مستقیم روی قیمت ردیاب مخصوص افراد سالمند تاثیر گذار است و قیمت این محصولات به صورت هفتگی در حال نوسان است.

در صورتی که قصد خرید GPS مخصوص سالمندان را دارید و یا قصد دارید که از قیمت روز ردیاب مخصوص افراد پیر مطلع شوید، می‌توانید که روی لینک های موجود در این مقاله کلیک کرده تا به صفحات مربوطه هدایت شوید و یا با پشتیبانی 24 ساعته آراز امنیت تماس حاصل نمایید، کارشناسان آراز امنیت بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای و به صورت کاملا رایگان پاسخگوی سوالات متداول شما درباره ردیاب مخصوص سالمندان هستند.

سوالات متداول درباره ردیاب سالمندان

آیا ردیاب سالمندان با ردیاب شخصی فرق می‌کند؟

خیر، در واقع ردیاب مخصوص سالمندان یک ردیاب از نوع جی پی اس بی سیم و شخصی بوده که قابلیت‌هایی مثل دکمه sos و یا جئوفنس را در اختیار دارد، به صورت کلی ردیاب مخصوص افراد پیر در زیر دسته ردیاب شخصی دسته بندی شده و دسته بندی مجزایی ندارد.

تمامی ردیاب های مخصوص سالمندان امکان شنود صدای محیط را دارند؟

خیر، برخی از انواع ردیاب های مخصوص افراد پیر تنها امکان شنود صدای محیط را دارند، خبر خوب اینست که تمامی جی پی اس های سالمندان موجود در آراز امنیت امکان شنود صدای محیط را داشته و با خیال راحت می‌توانید آنها را خریداری نمایید و این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هستند.

بهترین ردیاب مخصوص سالمندان کدام مدل است؟

با توجه به بودجه و همچنین با توجه به اینکه سالمندان نهایت چندین ساعت در روز از خانه خارج شده و به صورت طولانی مدت یعنی بالای 5 روز از خانه به دور نیستند، لذا بهترین ردیاب مخصوص سالمندان، ردیاب 5 روز شارژ است که قیمت مناسبت تری به نسبت دو ردیاب 10 روز و یک ماه شارژ داشته و همچنین از نظر امکانات و کیفیت ردیابی نیز هیچ چیزی کمتر از دو ردیاب دیگر ندارد و تنها تفاوت آنها با یکدیگر در ظرفیت باتری آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *