ردیاب

روش تضمینی پیدا کردن ردیاب مخفی در خودرو

کشف ردیاب

در این نوشته قصد داریم که شما را با روش و راه های پیدا کردن ردیاب مخفی شده در خودرو آشنا کنیم برای این کار ابتدا باید محل های رایج نصب ردیاب در خودرو را به شما معرفی کنیم و سپس روش های اصلی برای کشف ردیاب در ماشین را با شما به اشتراک می‌گذاریم و در مرحله بعدی به تفکیک اینکه آیا ردیاب شما بی سیم است یا با سیم نحوه پیدا کردن و قطع کردن ردیاب روی ماشین با شما صحبت می‌کنیم و در صورتی که نگران هستید و سوالی مثل اینکه از کجا بفهمیم روی ماشینمان ردیاب نصب شده است یا خیر در ذهنتان وجود دارد، با خواندن این مقاله می‌توانید که نکات ایمنی لازم برای جلوگیری از نصب ردیاب روی خودرو را بیاموزید. پس لطفا تا انتهای مقاله همراه من باشید.

محل های رایج نصب ردیاب در خودرو کدامند؟

در صورتی که مالک خودرو یا نصاب ردیاب فردی حرفه ای باشد معمولا یکی از محل‌های زیر را برای نصب ردیاب در خودرو در نظر می‌گیرد، با دانستن این مکانها شما می‌توانید هنگام پیدا کردن ردیاب در خودرو، سریعتر ردیاب مخفی شده در خودروی خود را پیدا کنید.

زیر خودرو

در صورتی که ردیاب شما از نوع ردیاب بی سیم آهنربایی باشد، این نوع ردیاب‌ها با توجه به اینکه دارای آهنربای قوی هستند، می‌توان آنها را روی سطوح فلزی نصب کرد. بهترین محل برای سخت کشف شدن ردیاب و همچنین دسترسی پیدا کردن به آن برای جابجایی در بعد، زیر ماشین است.

سقف خودرو

سقف خودرو از داخل یعنی بالای نمدی درون خودرو نیز یکی از گزینه های اصلی برای نصب ردیاب است. معمولا ردیاب کوچک و آهنربایی که باتری آنها قوی بوده و دیر به دیر نیاز به شارژ شدن دارند را در اینجا نصب می‌کنند.

چرخ ها

پشت چرخ ها و رینگ خودرو نیز گزینه دیگریست که می‌توان ردیاب را در آنجا قرار داد، البته باید به این نکته توجه کنید که حتما ردیاب شما باید از نوع بی سیم باشد که بتوانید آن را در آن قسمت نصب نمایید.

داشبورد و کنسول

برخی از نصابان ردیاب خودرو، ردیاب را در داشبورد و همچنین کنسول خودرو مخفی می‌کنند، مزیت این محل اینست که در صورتی که جی پی اس شما از نوع ردیاب شنود دار باشد، می‌توان صدای درون کابین را نیز گوش کرد.

داخل سپر

درون سپر خودرو نیز می‌توان جی پی اس نصب کرد، دسترسی به درون سپر مشکل بوده و معمولا از ردیاب‌ خودرو استفاده می‌گردد که توسط رشته سیمی به برق باتری خودرو متصل بوده و نیاز به شارژ کردن ندارند.

داخل کاپوت و موتور

داخل کاپوت خودرو و همچنین موتور خودرو، یک محل بسیار رایج برای نصب ردیاب بخصوص از نوع ردیاب با سیم خودرویی بوده و در صورتی که ردیاب را در این محل نصب کنید، امکان کشف و شناسایی شدن آن نیز بالاتر از سایر مکانهای خودرو است.

زیر صندلی

زیر صندلی خودرو و یا درون آنها محل مناسبی برای مخفی کردن انواع ردیاب شخصی و آهنربایی به شمار می‌رود که دسترسی به ردیاب ساده بوده و شانس کشف بالاست.

زیر رویه دری

برخی از ردیاب ها هستند که به GPS کوچک معروف هستند، این ردیابها دارای ابعاد بسیار کوچکی بوده و می‌توان آنها را پشت رویه دری‌های خودرو مخفی نمود.

صندوق عقب و داخل چراغ ها

شاید از نظر شما عجیب باشد اما نصب ردیاب در درون چراغ عقب و همچنین جاساز کردن آن در صندوق عقب نیز بسیار رایج بوده و می‌توان جی پی اس را در این مکانها نصب نمود.

البته مکانهای دیگری نیز در خودرو وجود دارند که می‌توان ردیاب را در آنجا مخفی کرد، اما سعی شد که رایج ترین محل‌های نصب ردیاب در خودرو را به شما معرفی کنیم.

راه‌ های کشف ردیاب در خودر کدامند

در واقع هر آنچه که در بالا شرح داده شد درباره محل‌های نصب خودرو بود و در ادامه راه های اصلی کشف ردیاب در خودرو را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

کشف ردیاب با سیگنال یاب

سیگنال یاب یا فرکانس یاب یا دستگاه کشف سیگنال به وسیله‌‍‌ای کوچک گفته می‌شود که کاربرد اصلی آن پیدا کردن فرکانس و یا سیگنال‌های یک محل خاص است، معمولا از این دستگاه برای پیدا کردن دوربین مخفی و ردیاب و دستگاه شنود و …. استفاده می‌گردد، مکانیزم عملکرد دستگاه کشف کننده دوربین و شنود بدین شیوه است که این دستگاه دارای یک آنتن بوده و می‌تواند فرکانس های ارسالی را تشخیص دهد و بوق بزند، شما با خرید یک دستگاه سیگنال یاب و جستجوی دقیق خودرو می‌توانید از وجود ردیاب در خودرو مطلع شوید. در صورتی که ردیابی در خودروی شما مخفی شده باشد می‌توان با این وسیله آن را پیدا کرد. البته لزوما این وسیله نمی‌تواند صد درصد ردیاب را پیدا کند، چرا که ممکن است که ردیاب در لحظه جستجوی خاموش باشد و سیگنالی به سرور ارسال نکند و یا برخی از انواع ردیابهای جدید در برابر دستگاه کشف سیگنال امن بوده و با اسکن کردن پیدا نمی‌شوند. در صورتی که درباره خرید ردیاب ضد کشف کنجکاو هستید می‌توانید که با آراز امنیت تماس بگیرید، کارشناسان تیم پشتیبانی آراز امنیت به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند تا به شما درباره خرید جی پی اس مشاوره رایگان دهند، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

ما در آراز امنیت شنود یاب را با قیمتی کاملا مناسب موجود کرده ایم، برای خرید دستگاه شنود یاب و ضد جاسوسی می‌توانید روی محصول زیر کلیک کنید تا وارد صفحه محصول مورد نظر شوید.

کشف ردیاب با چراغ قوه و آینه

توضیح دادیم که پیدا کردن ردیاب با دستگاه کشف سیگنال به صورت صد درصد نبوده و ممکن است که این روش دارای مشکلاتی نیز باشد. یک روش دیگری که می‌توان برای کشف ردیاب از آن استفاده کرد، بهره گیری از چراغ قوه و آینه است. با بهره گیری از چراغ قوه و جستجوی دقیق کل خودرو می‌توان امیدوار بود که بتوان ردیاب مخفی شده در خودرو را پیدا کرد. از آینه نیز می‌توان برای مشاهده محل‌هایی نظیر زیر گلگیر و … که بازدید از آنها سخت است استفاده کرد، با تلفیق دو روش بالا باهم می‌توان که ردیاب مخفی شده در خودرو را پیدا کرد.

دستگاه کشف کننده دوربین و شنود

2,650,000 تومان

دقت کشف بسیار بالا 

قابلیت کشف انواع دوربین مخفی و شنود 

قابلیت کشف دستگاه ردیاب 

مکانیزم کشف صوتی و بصری

قابلیت حمل بالا 

چالش کشف ردیاب

چالش‌های کشف ردیاب متنوع هستند، در صورتی که نتوانید جی پی اس مخفی در خودروی خود را پیدا کنید، می‌توانید سر باتری ماشین را جدا کرده و به مدت چند روز صبر کنید تا باتری بکاپ ردیاب با سیم شما نیز خالی شود و ردیاب خاموش شود، در صورتی که ردیاب مخفی شده روی خودروی شما از نوع بی سیم باشد، ممکن است حتی تا 45 روز بعد نیاز باشد که ماشین را در یک محل قرار دهید تا باتری آن به پایان برسد، چرا که ردیاب هایی نظیر، ردیاب یک ماه شارژ با یکبار شارژ شدن می‌توانند حتی تا 45 روز بدون شارژ مجدد در مدرا باقی بمانند، چالش دیگری که در هنگام کشف ردیاب وجود دارد، وجود سنسور کشف در ردیاب است، اکثر ردیاب‌های با کیفیت بازار، از یک سنسور ویژه به نام سنسور کشف بهره می‌گیرند که در زمان کشف شدن به مالک اطلاع می‌دهند.

مکانیزم های سنسور کشف ردیاب

مکانیزم سنسور کشف ردیاب به این شیوه است که برخی از ردیاب‌ها از یک سنسور حساس به نور و یا جابجایی بهره‌مند هستند و در زمانی که نور زیادی به حسگر آنها برسد و یا اینکه به یکباره تکان بخورند، پیغامی مبنی بر پیدا شدن به مالک ارسال می‌کنند، از این رو در هنگام کشف ردیاب در صورتی که برای شما حتما مهم است که مدیر ردیاب متوجه نشود که شما ردیاب را کشف کرده اید، باید حتما ردیاب را خاموش کنید، برخی از ردیابها دکمه خاموش روی بدنه دارند که به راحتی می‌توان آنها را خاموش کرد، برخی دیگر از جی پی اس‌ها هستند که این قابلیت را نداشته و شما تنها باید صبر کنید که شارژ آنها به اتمام برسد تا بتوانید بدون مطلع شدن مدیر آنها را جابجا کنید.

نکات ایمنی برای جلوگیری از نصب ردیاب ناخواسته روی خودرو

اما مسئله مهمی که درباره کشف ردیاب خودرو وجود دارد اینست که در برخی از موارد، ردیابی به صورت غیر قانونی روی خودروی شخص نصب شده و مالک وسیله نقلیه از وجود جی پی اس بی اطلاع است و این مسئله ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات جدی گردد، به همین دلیل برای اینکه بتوانید مطمئن شوید که کسی ردیاب روی خودروی شما نصب نکرده است همواره خودرو را در محل های امنی نظیر پارکینگ خصوصی پارک کنید و یا خودرو را حتما در زیر دوربین مداربسته پارک نمایید که خطر نصب ردیاب روی خودروی شما کاهش یابد. لازم به ذکر است در صورتی که نیاز به دریافت خدمات درباره کشف ردیاب خودرو را دارید با شماره تماس 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

رایج ترین ردیاب های استفاده شده در خودرو

لازم به ذکر است که بگوییم ردیاب های رایجی که در بازار برای خودرو استفاده می‌شوند عموما دارای رنگ سیاه بوده و کوچک هستند، به همین دلیل در صورتی که قصد دارید ردیابی را در خودروی خود پیدا کنید، ابتدا باید بدانید که به دنبال چه می‌گردید، به همین دلیل در ادامه لیست ردیاب‌‎های برتری که برای خودرو استفاده می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم تا با آنها آشنا شوید.

ردیاب 5 روز شارژ

ردیاب 5 روز شارژ، یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه برای شما به شمار می‌رود، این ردیاب که به ردیاب E150 نیز معروف است دارای یک باتری 1500 میلی آمپری بوده و دقت نقطه زن دارد و می‌توان تاریخچه مسیرهای پیموده شده در 365 روز گذشته را نیز با اپ و سرور اختصاصی ایرانی آن مشاهده کرد و قیمت آن کاملا مناسب بوده و امکان شنود صدای محیط با برقراری تماس با سیمکارت ردیاب نیز وجود دارد.

ردیاب 10 روز شارژ

ردیاب E300 دارای باتری قدرتمندتر از مدل E150 بوده و امکان ردیابی به مدت 10 تا 14 روز را با یکبار شارژ کردن به شما ارائه می‌دهد، در صورتی که قصد دارید یک ردیاب با باتری قوی‌تر انتخاب کنید، بدون شک این گزینه، یک ردیاب عمری به شمار آمده و ردیاب نقطه زن با کیفیت مناسب بوده که امکان شنود، سنسور کشف و … را دارد.

ردیاب یک ماه شارژ

ردیاب یک ماه شارژ نسخه با ماندگاری باتری بالاتر دو محصول دیگر بوده و تمامی امکانات این جی پی اس ها همانند یکدیگر بوده و تنها تفاوت آنها با یکدیگر در ظرفیت باتری آنهاست، ردیاب NG30 دارای یک باتری قدرتمند ده هزار میلی آمپری است که بین 30 تا 45 روز با یکبار شارژ کردن می‌توانید از آن استفاده کنید، قیمت آن به نسبت قابلیت‌هایی که دارد کاملا مناسب و مقرون به صرفه بوده و در صورتی که نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی خرید جی پی اس دارید، می‌توانید با شماره 09120155633 تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

 آیا امکان پیدا کردن ردیاب مخفی شده در ماشین وجود دارد؟

بله قطعا می‌توانید با جستجوی خودرو با روش های نام برده شده در این مقاله جی پی اس مخفی شده در ماشین خودتان را پیدا کنید.

آیا ردیاب ضد کشف وجود دارد؟

برخی از ردیابها هستند که دیرتر توسط دستگاه های سیگنال یاب پیدا می‌شوند اما ردیابی که بتوان گفت هیچ وقت کشف نمی‌شود قطعا وجود ندارد.

برای کشف ردیاب در ماشینم نیاز به کمک دارم از کی بگیرم؟

شما می‌توانید با شماره تماس پشتیبانی آراز امنیت 09120155633 تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

6 دیدگاه در “روش تضمینی پیدا کردن ردیاب مخفی در خودرو

  1. سیاوش گفت:

    سارقان خودرو هم میتونن از اطلاعات مفید شما استفاده کنند.
    چقدر شما خوبید.

    1. آرین ایرانی گفت:

      متاسفانه این تجربیات سارقان بود که در اختیار ما گذاشته بودند.

  2. Shahin گفت:

    خیلی مفید بود ممنون

    1. مدیر سایت گفت:

      باسلام ارادت
      ممنون از شما

  3. الی گفت:

    خیلی اتفاقی یکی از نرم افزارهای جی پی اس یاب را نصب کردم و با کمال تعجب دیدم که پایین درب شاگرد و زیر صندلی شاگرد آلارم دستگاه مگنتیک و سیگنال میده. با نرم افزارهای مختلف امتحان کردم نتیجه مشابه بود. در ظاهر همه جیز اوکی هست. چطور میتونم پیداش کنم؟ حتما باید به متخصص مراجعه کنم؟

    1. saeed گفت:

      سلام با شماره 09120155633 تماس حاصل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *