دسته‌بندی نشده

مزیت استفاده از ردیاب خودرو در سازمان ها و ادارات

امروزه شرکت ‌ها و ارگان‌های مختلفی وجود دارند که اقدام به تجهیز ردیاب خودرو سازمانی می‌نمایند، در واقع منظور از تجهیز ردیاب ناوگان به این معناست که یک شرکت برای تمامی خودروها یا موتورسیکلت‌های مجموعه اقدام به نصب ردیاب نماید، در این صورت مدیر یک سازمان از یک سری قابلیت‌ها بهره مند خواهد شد که به عنوان مزایای خرید ردیاب سازمانی به شمار می‌روند. به صورت کلی شما به دو شیوه می‌توانید که اقدام به خرید ردیاب سازمانی نمایید، یا از ردیاب‌های خودرویی و با سیم استفاده کنید و یا اینکه از ردیاب‌ شخصی و آهنربایی استفاده کنید، فارغ از نوع ردیاب در ادامه مزایای استفاده از ردیاب خودرو سازمانی را به شما شرح خواهیم داد.

نظارت روی پرسنل

مهمترین ویژگی خرید ردیاب سازمانی و ناوگانی اینست که شما به عنوان یک مدیر سازمان، امکان نظارت روی پرسنلتان را می‌دهد، به این معنا که شما در هر زمان از شبانه روز و در طول سال این امکان را دارید که بدانید پرسنل و پیک و یا وسایل نقلیه تحت نظارتتان در کجا هستند و امکان مشاهده موقعیت مکانی پرسنل به صورت لایو وجود دارد.

قابلیت نصب روی انواع وسیله نقلیه

ردیاب با سیم و یا خودرویی امکان نصب روی انواع وسیله نقلیه را دارد، در واقع شما با استفاده از منبع برق 12 تا 36 ولت این امکان را دارید که برق ردیاب را تامین نمایید، تمامی خودروهای موجود در جهان و همچنین موتور سیکلت‌ها نیز این برق مورد نظر را تامین می‌کنند و شما می‌توانید ردیاب تجهیز سازمانی خود را روی انواع ماشین نصب کنید، از ماشین سنگین گرفته تا انواع ماشین سبک و موتور سیکلت و …

پنل مدیریتی جامع

شما به عنوان یک مدیر سیستم، این امکان را خواهید داشت که تمام پرسنل خود را در یک داشبورد مدیریتی مشاهده کنید و نیازی به مدیریت جداگانه هر یک نیست، شما به راحتی این امکان را دارید که حتی اگر بخواهید 50 خودرو را مدیریت کنید، به راحتی از طریق پنل مدیریتی جامع این کار را انجام دهید.

قابلیت نام گذاری هر خودرو

برای راحتی بیشتر شما به عنوان یک مدیر، امکان نام گذاری هر خودرو به طور مجزا نیز فراهم است، شما بدون دغدغه می‌توانید هر نامی که می‌خواهید را بر روی ناوگان خود قرار دهید و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

ذخیره مسیرها در یک سال اخیر

شما این امکان را دارید که تمامی مسیرهای پیموده شده هر یک از ناوگان خود را مشاهده و مدیریت کنید، مثلا با این قابلیت می‌توانید بفهمید که در یک تاریخ خاص، یک خودروی متعلق به شرکت در چه محدوده ای تردد کرده است. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره بیشتر درباره خرید ردیاب مخصوص پیک و ناوگان خودرویی دارید، با شماره تماس پشتیبانی آراز امنیت 09120155633 تماس حاصل نمایید.

امنیت بالا و کاهش ریسک دزدیده شدن وسیله

با استفاده از ردیاب، چه نوع بی سیم، چه نوع با سیم آن، این امکان را خواهید داشت که امنیت ناوگان سازمانی خود را ارتقا دهید، چرا که اگر خدای ناکرده خودرو به سرقت رود، موقعیت دقیق آن را می‌توانید مشاهده کنید و یا اینکه اگر از ردیاب با سیم تجهیز ناوگان سازمانی استفاده کرده باشید، این امکان را دارید که از راه دور برق خودرو را قطع کرده تا خودرو در همان جا خاموش شود و هیچ وقت روشن نشود مگر اینکه اجازه روشن شدن آن را بدهید.

ارائه گزارش مصرف سوخت

بسیاری از سازمان‌ها و یا رستوران‌ها و مجموعه‌هایی که دارای ناوگان خدماتی هستند با توجه به میزان مسافت طی شده خودروها، هزینه‌آن را پرداخت می‌کنند، در این جا این ویژگی ارائه گزارش مصرف سوخت به کار شما می‌آید، با خرید جی پی اس مخصوص سازمان‌ها از آراز امنیت، این امکان برای شما وجود دارد که مصرف سوخت خودروهای متصل به سامانه را به صورت لایو مشاهده کنید.

قابلیت خاموش کردن وسیله از دور

در هر زمانی که بخواهید می‌توانید که خودرو را از راه دور خاموش کرده و برق وسیله نقلیه را به صورت کامل قطع کنید، توجه کنید که برای انجام این کار حتما باید ردیاب با سیم و خودرویی آراز امنیت را تهیه کرده باشید، ردیاب بی سیم آراز امنیت امکان قطع برق خودرو را دارا نیست چون اصولا به خودرو متصل نمی‌شود.

ایجاد محدودیت سرعت

با خرید ردیاب مخصوص شرکت‌ها و ناوگان‌ها این امکان را دارید که سرعت تردد ناوگان را کنترل کنید، با این شیوه می‌توانید تعین کنید که می‌خواهید سرعت یک وسیله نقلیه خاص چقدر باشد، با تنظیم حداکثر سرعت آن، دیگر امکان دور زدن سرعت وجود نخواهد داشت.

دارای هشدار جابجایی

شما به عنوان یک مدیر می‌توانید از توقف و همچنین حرکت مجدد خودروی خود مطلع شوید، برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره و همچنین تهیه جی پی اس ناوگان با حداقل قیمت با پشتیبانی آراز امنیت تماس بگیرید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم امکان خرید ردیاب سازمانی به دو صورت وجود دارد، یا به صورت بی سیم یا به صورت با سیم، در صورتی که قصد خرید ردیاب بی سیم برای سازمان و ناوگان را دارید، بهترین گزینه ممکن برای شما، ردیاب‌های 5 روز، 10 روز و 30 روز شارژ آراز امنیت است که در پایین هرکدام را مشاهده می‌کنید، برای خرید هر کدام از ردیاب‌ها روی آنها کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید، هر سه نوع ردیاب نام برده شده در زیر، از یک کیفیت یکسان برخوردار بوده و تنها تفاوت آنها با یکدیگر، ظرفیت باتری آنهاست، در صورتی که امکان شارژ کردن ردیاب را ندارید، بهتر است که از نوع 30 روز استفاده کنید.

ردیاب آهنربایی با میکرفون یک ماه شارژ

قیمت اصلی 3,300,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,100,000 تومان است.

ردیاب کوچک شخصی مدل GF21

قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,080,000 تومان است.

ردیاب کوچک شخصی مدل GF07 دو روز شارژ

قیمت اصلی 540,000 تومان بود.قیمت فعلی 450,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *