ردیاب

نصب ردیاب خودرو در تهران و شهرستان

نصب ردیاب

بعد از خرید ردیاب، باید آن را نصب کرد. نصب ردیاب یکی از مهمترین دغدغه‌های افرادیست که اقدام به خرید ردیاب با سیم کرده اند. به طور کلی در آراز امنیت دو نوع ردیاب وجود دارد، ردیاب بی سیم و ردیاب با سیم، ردیاب‌های بی سیم نیازی به نصب و راه اندازی ندارند و با روشن کردن به راه می‌افتند اما ردیاب‌های با سیم با توجه به اینکه برای راه اندازی و کار کرد صحیح نیاز به برق خودرو دارند، می‌بایست توسط یک نصاب خبره راه اندازی شوند، ما در آراز امنیت خدمات نصب و راه اندازی ردیاب و همچنین خدمات پشتیبانی و … را به مشتریانمان و سایر افرادی که حتی ردیاب خود را از ما خریداری نکرده اند ارائه می‌کنیم. در ادامه برخی از خدمات ما و ویژگی‌های آنها را مطالعه خواهید کرد. قبل از آن باید ذکر کنیم که امکان دریافت خدمات نصب و راه اندازی ردیاب در شهرستان و تمام شهرهای کشور توسط نمایندگان رسمی آراز امنیت وجود دارد.

نصب در محل شما

شما می‌توانید ردیابی که می‌خواهید را در محل خودتان روی خودروی مورد نظر خود نصب کنید، تنها کافیست که با آراز امنیت تماس بگیرید، شماره 09120155633 در اختیار شماست و با تماس با این شماره شما می‌توانید از خدمات نصب ردیاب در محل هم در تهران و هم در سایر شهرستانها استفاده کنید.

آموزش رایگان توسط نصاب

بعد از اینکه فرایند نصب ردیاب توسط کارشناسان خبره آراز امنیت به پایان رسید، این کارشناسان به طور دقیق و کامل تمامی جزئیات کارکرد با ردیاب را به شما آموزش داده و این آموزش مستلزم پرداخت هزینه ای مجزا نمی‌شود و بدون پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از این خدمات بهره مند شود.

نمایندگی های نصب در شهرستان

بر خلاف اکثر همکاران که تنها به کلانشهر تهران خدماتی را ارائه می‌کنند، ما در آراز امنیت خدمات پشتیبانی، راه اندازی و نصب ردیاب را هم به ساکنین پایتخت و هم به سایر شهرستان‌ها ارائه می‌کنیم، برای اینکه خدمات نصب ردیاب خودرو در شهرستان را دریافت کنید با شماره تلفن 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

نصب ردیاب در تهران

اگر در تهران در حال زندگی هستید، حتما در طول هفته مشغول به کار بوده و درگیر انجام کار هستید، در صورتی که نیاز به دریافت خدمات نصب ردیاب در تهران را دارید می‌توانید این خدمات را حتی در روزهای تعطیل نیز دریافت کنید، برای دریافت جزئیات بیشتر و گرفتن خدمات نیز تنها کافیست که با شماره 09120155633 تماس حاصل کنید تا جزئیات خدمات نصاب ردیاب در تهران توسط آراز امنیت را دریافت کنید.

تجهیزات کامل و با کمترین دستکاری

تیم نصابان ردیاب آراز امنیت تیمی حرفه ای و متشکل از بهترین افرادیست که به نصب انواع GPS روی خودرو تسلط دارند و با استفاده از تجهیزات به روز و با کمترین میزان دستکاری در سیم پیچی خودرو شما امکان نصب جی پی اس بدون باطل شدن گارانتی را برای شما فراهم می‌کنند. در واقع خدمات نصب جی پی اس ماشین برای شما به گونه ای انجام می‌شود که به سیم پیچی خودروی شما آسیبی وارد نشود.

بدون خروج از گارانتی

مسئله بسیار مهمی که وجود دارد و بسیاری از افراد با آن مواجه هستند اینست که شرکت‌های خودروسازی معتقدند که برای نصب ردیاب باید حتما به نمایندگی مراجعه کرد، مشکلی که نمایندگی‌ها دارند اینست که هزینه نصب ردیاب ماشین در نمایندگی دستکم دوبرابر نصب ردیاب در آراز امنیت است. آراز امنیت به شما این تضمین را می‌دهد که نصب ردیاب به گونه ای انجام شود که کوچکترین ضربه ای به خودروی شما وارد نشود و نصب GPS بدون خروج از گارانتی برای شما انجام شود.

نصب ردیاب مخفی خودرو

تجربه چندین ساله آراز امنیت و تیم حرفه ای نصابان در کشور سبب شده است که ما بتوانیم خدمات نصب ردیاب مخفی خودرو را به مشتریانمان عرضه کنیم، در این خدمات، ردیاب خودرو در جاهایی غیر معمول ( که سایر نصابان جی پی اس ماشین) معمولا از آنها استفاده می‌کنند) نصب می‌شود که کشف آن را به شدت برای سایرین دشوار می‌کند. نصب ردیاب مخفی در ماشین بدون آسیب زدن به قطعات خودرو و با نهایت ظرافت صورت می‌پذیرد، برای اینکه اطلاعات بیشتری در اینباره کسب کنید با شماره تماس پشتیبانی آراز امنیت تماس حاصل کنید.

ارائه نقشه سیم کشی

در صورتی که لازم باشد، شما می‌توانید نقشه سیم کشی خودروی خود را نیز دریافت کرده و خود شخصا اقدام به نصب ردیاب نمایید اما این کار را به شما توصیه نمی‌کنیم.  

قیمت نصب ردیاب در تهران

قیمت خدمات نصب ردیاب روی خودرو در تهران در بهار 1403 معادل 300 هزار تومن است. اگر قصد دریافت خدمات نصب جی پی اس در محل را دارید، هزینه ایاب و ذهاب دو طرفه نصاب بر عهده مشتری بوده و مازاد بر این رقم از دریافت کننده خدمات دریافت می‌شود، اما در عین حال هر زمان از هفته که بخواهید امکان نصب جی پی اس با سیم روی خودرو در محل توسط آراز امنیت امکان پذیر است.

مکانهای نصب ردیاب در خودرو

در بالاتر توضیح دادیم که نصابان جی پی اس ماشین در آراز امنیت، ردیاب را در بخش‌هایی نصب می‌کنند که احتمال کشف آن بسیار پایین‌تر است که در اینجا از معرفی این موارد به جهت سو استفاده احتمالی معذوریم اما به طور کلی ردیاب‌با سیم خودرو را می‌توان در مکانهایی مثل جلو داشبورد خودرو، پشت چراغ‌ها، در کنار رو دری‌ها، در بخش کاپوت جلوی ماشین و نزدیک موتور، در زیر کنسول و … نصب کرد و امکان نصب GPS در محلی که شما می‌خواهید نیز توسط آراز امنیت وجود دارد.

محل شرکت آراز امنیت

شرکت آراز امنیت در محدوده طرح ترافیک نیست و به راحتی شما می‌توانید به محدوده خیابان آزادی، بین شادمان و یادگار امام،کوچه باغبان، شرکت آراز امنیت  مراجعه کنید. ساعات کاری آراز امنیت بین شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17:30 است. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09120155633 تماس حاصل کنید.

امکان جابجایی ردیاب بین خودروها

در نهایت امکان دیگری که در اختیار مشتریان آراز امنیت قرار گرفته است اینست که تمامی مشتریان گرانقدر می‌توانند حتی در صورتی که خودروی خود را تعویض کرده باشند و خودروی جدید خریداری کرده باشند، کار تعویض ردیاب بین خودروها را به آراز امنیت بسپارند، ما در آراز امنیت این امکان را داریم که در محل زندگی شما، ردیاب خودروی قدیمی شما را از خودرو خارج کرده و روی خودروی جدید نصب و راه اندازی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *