دسته‌بندی نشده

بهترین ردیاب برای خودرو + لینک خرید و قیمت

مقدمه

همانطور که می‌دانید، رهگیری و ردیابی خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد دغدغه این را دارند که خودروی آنها توسط سارقان به سرقت رود از این رو همواره خرید یک ردیاب خودروی مناسب تضمین کننده امنیت خودروی شما می‌باشد. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید این روزها انواع مختلفی از ردیاب برای خودرو به کشور ایران وارد می‌شوند. این ردیاب‌ها ویژگی های متعدد و منحصر به فردی دارند که در ادامه برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد اما قبل از آن درباره مزایای یک ردیاب خوب با شما اندکی سخن می‌گوییم.

بهترین ردیاب خودرو با توجه به آنالیزها و تحقیقات انجام شده، ردیابی است که بتواند موقعیت واقعی و اطلاعات حرکتی خودرو را به تلفن همراه کاربر در کمترین زمان ممکن منتقل کند. همچنین بهترین ردیاب ماشین ویژگی های نظیر میانگین سرعت و سلامت خودرو و اطلاعات اضطراری راه ها را روی نرم افزار موبایل ارائه می‌دهد. می‌توان گفت خریداری کردن یک ردیاب برای خودرو علاوه بر تضمین امنیت خودرو می‌تواند در صورت سرقت شدن خودرو مفید واقع شود و شما امکان رهیابی موقعیت خودروی خود را دارید.

انواع ردیاب برای خودرو

به صورت کلی دو مدل ردیاب برای خودرو تولید و به بازار عرضه می‌شود. ردیاب های با سیم و ردیاب های بی سیم. این دو مدل ردیاب ویژگی ها و مزایایی دارند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. قبل از آن می خواهیم متوجه شویم که این دو مدل چه تفاوتی از نظر ساختار دارند.

ردیاب های با سیم در واقع ردیاب هایی هستند که توسط سیم به باتری خودرو متصل می‌شوند و انرژی خود را از این طریق تامین می‌کنند. این مدل ردیاب برای خودرو حتی زمان خاموش بودن خودرو امکان ارسال اطلاعات به تلفن همراه و نرم افزار را داراست. از همین رو میتوان گفت اگر خودرو را به صورت خاموش از جایی به جای دیگر منتقل کنند یا بدزدند، شما می‌توانید موقعیت مکانی خودرو را متوجه شوید.

بهترین دریاب خودرو ردیاب های بی‌سیم هستند. این ردیاب‌های کوچک را می‌توانید در هر نقطه از ماشین توسط مگنت های قوی و پیشرفته آنها نصب کنید. این مدل از ردیاب برای خودرو با باتری کار می‌کند و حتی در صورت خاموش بودن خودرو هم می‌تواند اطلاعات مکانی آن را در نرم افزار نشان دهد. ردیاب های بی سیم در انواع مختلفی از نظر ظرفیت باتری، سایز و ابعاد تولید و عرضه می‌شوند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

بهترین ردیاب برای خودرو

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، بهترین ردیاب برای خودرو، ردیاب های بی سیم هستند. این ردیاب ها باتری های قابل شارژ دارند که با یک بار شارژ می توانند حتی تا یک ماه کار کنند. جی پی اس‌‍ ‌های بی سیم در انواع مختلفی تولید میشوند و هر یک ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند.

ردیاب یک ماه شارژ:

ردیاب یک ماه شارژ بهترین ردیاب برای خودرو است. این ردیاب با استفاده از یک باتری با کیفیت با ظرفیت نگهداری یک ماه شارژ ساخته شده است. در واقع شما با یک بار شارژ به مدت یک ماه می‌‎توانید از این ردیاب استفاده کنید. هنگامی که شارژ ردیاب خودرو در حال تمام شدن باشد، روی نرم افزار آلارم میدهد و شما میتوانید از طریق شارژر های مخصوص آن را مجدد شارژ نمایید.

به صورت کلی یکی از مهمترین ویژگی های ردیاب برای خودرو نگهداری شارژ آن است. ردیاب های یک ماه شارژ در صورت ربوده شدن یا جابجا شدن خودرو تا یک ماه موقعیت مکانی خودرو را به شما منتقل می‌کنند. از همین رو شما به راحتی می توانید بفهمید خودروی مورد نظرتان کجاست. ردیاب یک ماه شارژ از یک باطری قدرتمند ده هزار میلی آمپری بهره می‌گیرد که دستکم یک ماه و نهایت 45 روز با یکبار شارژ کامل می‌توانید از آن استفاده کنید. ردیاب یک ماه شارژ امکان تعریف قابلیت ژئوفنس را دارد که به واسطه آن می‌‎توانید تعریف کنید که اگر ردیاب ( حامل ردیاب ) از محدوده مورد نظر جغرافیایی که برای آن تعریف شده است خارج شد، به مالک اطلاع دهد. امکان مشاهده مسیرهای پیموده شده در 12 ماه گذشته نیز بر روی اپلیکیشن مخصوص این ردیاب وجود دارد.

ردیاب ده روز شارژ:

ردیاب ده روز شارژ جزو پر کاربرد ترین ردیاب‌ها برای خودرو به شمار می‌رود. قیمت ردیاب ده روز شارژ از ردیاب NG30 ارزانتر بوده اما تمام قابلیت‌هایی ردیاب یک ماه شارژ را نیز دارد. در واقع تفاوت ردیاب یک ماه شارژ با ردیاب E300 در ظرفیت باتری آنهاست، این ردیاب از باطری 3000 میلی آمپری بهره می‌گیرد که در واقع یک سوم باطری نمونه یک ماه شارژ قدرتمند بوده و از این رو با خرید ردیاب 10 روز شارژ امکان استفاده از این ردیاب به مدت 10 تا 14 روز را خواهید داشت. ویژگی‌های دیگری نظیر سنسورهای حرکت و همچنین انواع سنسور کشف و … نیز همانند دو نسخه دیگر در این محصول نیز وجود دارند. افرادی که می‌خواهند هزینه کمتری بکنند می‌توانند به جای ردیاب NG30 از ردیاب 10 روز شارژ استفاده نمایند. لازم به ذکر است که شارژ کردن این محصولات توسط هر شارژ معمولی امکان پذیر است و می‌توانید بدون مشکل این محصولات را شارژ کنید.

ردیاب پنج روز شارژ:

جی پی اس 5 روز شارژ نیز یکی از انواع جی پی اس‌های آهنربایی است که همانطور از نامش پیداست، بین 5 تا 7 روز با یکبار شارژ کردن از آن می‌توانید استفاده کنید. این GPS با نام ردیاب E150 نیز شناخته می‌شود. تفاوت این ردیاب‌ با دو نوع دیگر تنها در ظرفیت باتری است و در سایر موارد این سه ردیاب هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و از یک کلاس هستند و تنها به دلیل اینکه نیاز مشتریان متنوع برطرف گردد، نسخه‌های با باتری کوچک‌تر نیز تولید شده اند که قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند. بسیاری از افراد نیاز به خرید ردیاب شخصی با باتری قدرتمند ندارند و پیشنهاد ما به این دسته از افراد خرید ردیاب 5 روز شارژ است که هم قابلیت‌هایی نظیر شنود صدای محیط از طریق تماس، سنسور کشف و حرکت، قابلیت نقطه زنی، مشاهده مسیرهای پیموده شده در یکسال اخیر، سرور و اپ ایرانی و … را در بر گرفته است و هم قیمت آن به نسبت نمونه‌های مشابه ارزان‌تر بوده و مقرون به صرفه‌تر است.

سوالات متداول درباره نصب و راه اندازی ردیاب در خودرو

1.نصب ردیاب ماشین چگونه است؟

ردیاب‌های با سیم باید توسط تکنسین های حرفه ای به باتری ماشین نصب شوند در حالی که ردیاب های بی سیم همگی دارای مگنت و آهنربای قوی هستند و به راحتی می توانید آن را به بدنه خودرو، کاپوت و زیر گلگیر های ماشین یا داخل خودرو نصب کنید. در واقع ردیاب با سیم نیاز به نصب توسط نصاب دارد چرا که به برق مستقیم خودرو متصل می‌شود در حالی که ردیاب بی سیم آماده کار بوده و بدون مشکل می‌توانید آن را روشن کرده و از آن استفاده کنید.

2.آیا راه اندازی ردیاب برای خودرو آسان است؟

در صورتی که قصد خرید ردیاب خودرو از نوع با سیم را داشته باشید، می‌توانید از خدمات نصب ردیاب خودرو آراز امنیت بهره بگیرید، اگر هم قصد خرید جی پی اس بی سیم را دارید، این نوع ردیاب نیاز به نصب ندارد و از باتری داخلی بهره می‌گیرد و شما بدون مشکل می‌توانید آن را راه اندازی کنید.

3.قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟

قیمت ردیاب برای خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال ردیاب های بی سیم به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارند کمی گران تر از ردیاب های با سیم هستند. همچنین ظرفیت باتری، میزان نگهداری شارژ و ابعاد و اندازه ردیاب میتواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد. در صورت نیاز با شماره 09120155633 تماس حاصل کنید تا به صورت رایگان به شما مشاوره قبل از خرید در این خصوص داده شود.

4.آیا باتری ردیاب ماشین قابل تعویض است؟

ردیاب بی سیم به گونه ای ساخته شده است که باتری آن به طور طولانی در مدار باشد و خراب نشود اما اگر نیاز به تعویض باتری ردیاب دارید می‌توانید که با آراز امنیت تماس حاصل کنید تا راهنمایی لازم در این خصوص را دریافت نمایید.

5.آیا ردیاب ماشین ضد آب است؟

ردیاب بی سیم از بدنه ای ساخته شده است که در مقابل رطوبت و آب مقاوم باشد اما استفاده از ردیاب در جایی که به طور مداوم در معرض آب قرار می‌گیرد توصیه نمی‌شود.

6.نحوه خرید ردیاب برای خودرو چگونه است؟

آراز امنیت به عنوان یکی از مراجعه فروش ردیاب برای خودرو در خدمت شماست. با مراجعه به بخش دسته بندی ردیاب‌ها در سایت امکان مشاهده قیمت، مقایسه محصولات و خرید آنها برای شما فراهم است و همچنین اگر نیاز به دریافت خدمات پیش از خرید نظیر مشاوره رایگان دارید می‌توانید که با کارشناسان خبره آراز امنیت تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

به طور کلی پیشنهاد ما به عنوان کارشناس این حوزه به شما اینست که اگر قصد خرید ردیاب برای خودرو را دارید، بهتر است که از ردیاب بی سیم استفاده کنید چرا که ردیاب با سیم امکان شنود صدای محیط را ندارد و قابلیت حمل نیز در این نوع ردیاب وجود ندارد، ردیاب بی سیم را می‌توانید هم برای استفاده شخصی و هم برای خودروی خود نیز استفاده نمایید. آراز امنیت دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید محصولات ما نمایید.

لیست ردیاب های آراز امنیت

ردیاب آهنربایی با میکرفون یک ماه شارژ

قیمت اصلی 3,300,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,100,000 تومان است.

ردیاب کوچک شخصی مدل GF21

قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,080,000 تومان است.

ردیاب کوچک شخصی مدل GF07 دو روز شارژ

قیمت اصلی 540,000 تومان بود.قیمت فعلی 450,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *