وبلاگ و مقاله

پنج برند برتر تولید کننده دزدگیر در کشور + معرفی بهترین دزدگیر بازار

چرا باید دزدگیر اماکن بخریم؟

امروزه با توجه به وجود تورم سرسام آور در کشور، بودجه افراد برای خرید اجناس جدید کاهش پیدا کرده است، از این سو همواره در طول تاریخ افراد دزد و شرور در جوامع وجود داشته اند که بدون زحمت کشیدن در صدد دزدیدن دست رنج افراد شریف در جامعه هستند، از این رو حفاظت از اموال جزو لاینفکی از زندگی امروزه بشر به شمار می‌رود، هر فردی باید تلاش نماید که از اموال خود حفاظت نماید، تکنولوژی نیز در این بین به کمک افراد جامعه آمده است و امروزه دستگاهایی به وجود آمده اند که به دزدگیر اماکن شناخته می‌شوند، با خرید دزدگیر اماکن شما می‌توانید امنیت محل زندگی یا واحد تجاری خود را افزایش دهید و این دستگاه به شما کمک می‌کند که از وقوع سرقت جلوگیری نمایید، مکانیزم کار دستگاه دزدگیر اماکن به این صورت است که از یک دستگاه مرکزی تشکیل شده است که توسط سنسور دزدگیر اماکن امکان تشخیص ورود غیر مجاز در محیط را تشخیص داده و سپس عکس العملی نشان می‌دهد که این عکس العمل می‌تواند برقراری تماس با پلیس یا به صدا در آوردن آژیر هشدار و … باشد.

در بازار برندهای متعددی وجود دارند که دستگاه دزدگیر اماکن تولید می‌کنند، در این نوشته قصد داریم که برترین برندهای تولید کننده دزدگیر را به شما معرفی کرده و محصولات شاخص هرکدام را به شما شرح دهیم تا در صورت صلاح دید اقدام به خرید آنها نمایید.

پنج برند برتر دزدگیر اماکن در بازار کدامند؟

5-برند پارادوکس

رتبه پنجم در لیست برندهای برتر تولید کننده دزدگیر اماکن در بازار به برند پارادوکس می‌رسد، این برند، یک برند کانادایی با کیفیت و صد البته گرانقیمت بوده که با توجه به محدود بودن واردات آن، بسیاری از افراد سودجو نسخه های کپی چینی آن را به جای نسخه اورجینال به مشتریان می‌فروشند. ما در آراز امنیت جزو معدود فروشندگان محصولات برند Paradox اورجینال در بازار هستیم که محصولات این برند را با ضمانت اصالت به فروش می‌رسانیم، از جمله معایب بزرگ برند پارادوکس پشتیبانی و خدمات پس از فروش ضعیف آن است، در واقع در صورت خراب شدن محصولات، امکان تعویض آنها سخت بوده و با توجه به وارداتی بودن محصولات این برند، روی خدمات پس از فروش این محصول نمی‌توان حساب کرد. در ادامه برای اینکه بیشتر با محصولات این برند آشنا شوید، یک محصول با کیفیت از برند پارادوکس کانادایی را به شما معرفی می‌کنیم.

دزدگیر اماکن پارادوکس سری SP5500

دزدگیر پارادوکس اس پی 5500 یکی از برترین محصولات این برند به شمار می‌رود، این محصول امکان پشتیبانی بیش از 32 زون بی سیم و با سیم را داشته و امکان جدا سازی دو پارتیشن وجود دارد که هر کدام از آنها بدون دخالت در کار دیگری به فعالیت می‌پردازند و می‌توان همزمان آنها را خاموش یا روشن نمود.

البته لازم به ذکر است که به صورت پیش فرض 5 زون یا ناحیه روی این دستگاه فعال بوده و امکان گسترش تا 32 زون وجود دارد، همچنین این دزدگیر امکان اضافه کردن 32 کاربر را به صورت همزمان داشته که این موضوع باعث می‌گردد که استفاده از این دستگاه دزدگیر کانادایی در مراکز تجاری مثل پاساژها کاملا توجیه پذیر باشد چرا که با این دستگاه می‌توان به تمامی واحدهای تجاری پاساژ ریموت داد تا در صورت لزوم آخرین نفری که پاساژ را ترک می‌نماید، دزدگیر را فعال نماید.

برای ثبت سفارش و خرید دزدگیر پارادوکس با شماره تماس پشتیبانی آراز امنیت 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

4-برند سایلکس

برند سایلکس در رتبه چهارم برترین برندهای تولید کننده دستگاه دزدگیر اماکن در بازار قرار گرفته است، این برند یک برند خوشنام در این حوزه بوده و دو محصول شاخص دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

دزدگیر سایلکس سیم کارتی SG8-S

این دزدگیر از پنج زون مختلف پشتیبانی می‌کند که به این معناست که شما می‌توانید محیط مورد پایش خود را به چندین بخش مختلف تقسیم نمایید، دزدگیر سایلکس SG8-S هم از سیم کارت و هم از خط تلفن ثابت پشتیبانی می‌کند، این بدان معناست هنگامی که ورود غیر مجاز تشخیص داده شود، این دزدگیر از طریق سیم کارت و یا از طریق خط تلفن ثابت اقدام به اطلاع رسانی به مالک محترم و شماره های معتمد موجود در لیست می‌نماید. در این دزدگیر امکان ذخیره 10 شماره تماس وجود دارد و همچنین امکان ضبط 24 ثانیه پیام صوتی نیز فراهم است که در هنگام تماس با معتمدین برای آنها پخش خواهد شد.

با خرید دزدگیر سایلکس سیم کارتی SG8-S می‌توانید 14 نوع گزارش مختلف را مشاهده کنید و همچنین امکان ضبط 99 وقایع اخیر رخ داده هم برای مدیر سامانه فراهم است.

با خرید دزدگیر sg8s امکان غیرفعالسازی موقت زونهای مختلف را بدون اینکه خللی در کار سایر زون ها به وجود آید برای شما فراهم است. فرکانس کاری دزدگیر سایلکس اس جی 8 در محدوده 433.92 مگاهرتزی بوده که با اکثر سنسورهای موجود در بازار سازگاری دارد.

دزدگیر اماکن سیم کارتی SG8-S

دزدگير سايلکس مدل SG8 lite

یک محصول پرفروش دیگر از برند سایلکس، دزدگیر سایلکس مدل SG8 lite است. این دزدگیر دارای 5 زون مختلف بوده همانند محصول دیگر و تفاوت آنها با یکدیگر در اینست که امکان برقراری تماس با مدیر سیستم از طریق خطوط ثابت تلفنی در این محصول حذف شده است و دزدگیر سایلکس SG8 lite تنها از طریق سیم کارت تعبیه شده در آن اقدام به اطلاع رسانی به شماره‌های موجود در لیست می‌نماید، تفاوت دیگر اینست که در دزدگیر اماکن سایلکس SG8 LITE رله خروجی حذف شده است، در نسخه S این امکان که بتوان با رله‌های خروجی یک کار خاصی مثل باز و بسته کردن درب و یا روشن و خاموش نمودن سیستم روشنایی انجام داد وجود دارد اما در این نسخه این امکان برای کاربر وجود ندارد، به صورت کلی نسخه لایت دزدگیر سایلکس قابلیت‌های نسخه معمولی را ندارد اما در عوض قیمت آن نیز کمتر بوده و مقرون به صرفه‌تر است.

سایر قابلیت‌های دیگر مثلا امکان پشتیبانی از 5 زون بی سیم و باسیم، امکان فعال و غیرفال کردن موقت زونها، قابلیت ارسال 14 گزارش مختلف به مدیر سیستم و … در این نسخه نیز وجود دارد.

خرید دزدگیر سایلکس SG8-Lite

3-برند چیرکار

برند چیرکار یک برند ایرانی با کیفیت به شمار می‌رود که محصولات متنوعی دارد، در ادامه یک محصول با کیفیت و شاخص از این برند را به شما معرفی می‌کنیم که بیشتر با قابلیت‌های آن آشنا شوید.

مدل N1 plus

دزدگیر چیرکار مدل N1 پلاس یک دزدگیر ایرانی با کیفیت به شمار می‌رود، این محصول دارای گارانتی 2 ساله شرکتی بوده و کیفیت ساخت آن بالا بوده و دستکمی از محصولات خارجی موجود در بازار ندارد، این محصول مجهز به تلفن کننده سیم کارتی و ثابت بوده و از حافظه تلفن با ظرفیت 30 شماره ای بهره می‌گیرد.

دزدگیر چیرکار N1 Plus دارای 4 رله خروجی بوده که امکان کنترل آن توسط نرم افزار ویژه آن و همچنین پیامک وجود دارد، به عنوان مثال شما می‌توانید با ارسال پیامکی به این سیستم، قبل از رسیدن به منزل سیستم گرمایش منزل را روشن و یا خاموش نمایید و یا اقدام به بازکردن درب از راه دور نمایید.

با خرید دزدگیر چیرکار ان وان پلاس از آراز امنیت شما می‌توانید امنیت محل سکونت یا کسب خود را افزایش دهید، این دزدگیر دارای پنج زون بی سیم و یک زون با سیم بوده و با اکثر سنسورهای موجود در بازار نیز سازگار است. برای ثبت سفارش و خرید این دزدگیر می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی آراز امنیت 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

2-برند کلاسیک

برند کلاسیک بدون شک جزو سه برند برتر و خوشنام در حوزه سیستم‌های نظارتی و حفاظتی در کشور بوده و محصولات متنوع بسیاری را روانه بازار نموده است، در ادامه شما را با گل سر سبد محصولات کلاسیک آشنا می‌کنیم تا بیشتر درباره قابلیت‌های آن اطلاعات کسب نمایید.

دزدگیر کلاسیک z4 ultra تراکد

دزدگیر کلاسیک z4 کلاسیک جزو 3 دزدگیر اماکن برتر در بازار به شمار می‌رود، این محصول از ارتباط امن پیشرفته مابین ریموت و دستگاه بهره می‌گیرد که به واسطه همین تکنولوژی که به آن تراکد نیز گفته می‌شود هک کردن ریموت این دزدگیر غیرممکن است. این دزدگیر با رمزنگاری 64 بیتی که دارد باعث می‌شود که کد امنیتی ریموت کنترل بعد از هربار استفاده عوض گردد و امنیت بالایی دارد، در کنار امنیت بالای این دزدگیر، قابلیت‌های دیگری نظیر گارانتی دو ساله شرکتی + 2 سال گارانتی آراز امنیت، امکان ساخت 4 زون با سیم و همچنین 15 زون بی سیم، امکان اتصال تا 15 ریموت به دستگاه به صورت همزمان و فرکانس کاری 433.92 و سایر قابلیت‌ها باعث شده است که این محصول به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل گردد.

این دستگاه از تلفن کننده بهره نمی‌برد و برای اینکه بتوان در هنگام ورود غیر مجاز به مدیر سیستم اطلاع داد حتما نیاز است که تلفن کننده G1 نیز برای این دستگاه به صورت جداگانه خریداری گردد و این محصول به صورت پیش فرض بدون تلفن کننده به بازار عرضه شده است. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به داشتن نرم افزار اختصاصی اندروید و ios اشاره کرد، این دزدگیر دارای رله خروجی نیز بوده که به واسطه این قابلیت می‌توانید خانه و یا محل مورد نظر خود را هوشمندسازی کنید، با توجه به ویژگی‌های متعدد این محصول، قیمت آن کاملا مقرون به صرفه بوده و برای جزئیات بیشتر و خرید آن می‌توانید روی لینک قبل کلیک کنید.

 

1-برند فایروال

بهترین دزدگیرهای اماکن موجود در بازار را می‌توان در بین محصولات فایروال پیدا کرد، در ادامه دو دزدگیر اماکن برتر موجود در بازار از برند فایروال را به شما معرفی می‌کنیم.

دزدگیر فایروال F9

دزدگیر فایروال F9 دارای تلفن کننده خط ثابت و سیمکارتی بوده که باعث می‌شود در صورتی که به دلیل خراب کاری سارقان یا نقص فنی خط ثابت تلفن قطع شود، امکان اطلاع رسانی با سیم کارت فراهم باشد، این محصول امکان شنود صدای محیط را به شما می‌دهد همچنین امکان مدیریت 8 زون بی سیم و با سیم فراهم است. امکان تغییر نام زون‌ها و ریموت‌ها و کنترل آنها به صورت جداگانه فراهم است.

فرق دزدگیر فایروال F9 با F10 در اینست که دزدگیر فایروال F9 از رله‌های خروجی بهره نمی‌گیرد و شما امکان کنترل و هوشمند سازی واحد مسکونی یا تجاری را نخواهید داشت. امکان تغییر حالت زون‌ها به مودهایی نظیر دینگ دانگ، تاخیری و 24 ساعته وجود دارد.

ظرفیت دستگاه F9 به میزان 10 شماره تلفن بوده و این محصول در فرکانس 433 و 315 مگاهرتز کار می‌کند.

در صورتی که برق مجموعه یا تلفن قطع گردد و یا باتری ضعیف شود، این محصول به مالک اطلاع رسانی می‌کند، همچنین امکان ارسال گزارشات به تلگرام وجود دارد و در صورتی که قصد خرید دزدگیر فایروال F9 را دارید می‌توانید که روی لینک قبل کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

دزدگیر فایروال F10

دزدگیر فایروال F10 نیز نسخه بالاتر دزدگیر F9 به شمار می‌آید که تفاوت آن با نسخه F9 در اینست که در دزدگیر فایروال F10 شما 7 رله خروجی را در اختیار دارید، این موضوع باعث می‌شود که شما امکان هوشمندسازی کامل ساختمان خود را با خرید دزدگیر فایروال F10 پیدا کنید. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید از راه دور خانه خود را کنترل نمایید.

دزدگیر فایروال اف 10 دارای ریموت آنتن دار برد بلند بوده و با گارانتی 5 ساله به مشتریان عرضه شده است، این محصول دارای هشدار قطع برق و تلفن بوده و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، قیمت کاملا مناسبی دارد.

تمامی قابلیت‌های دزدیگر فایروال F9 در این نسخه نیز تعبیه شده است.

می‌خواهم دزدگیر اماکن بخرم باید چکار کنم؟

در صورتی که قصد خرید دزدگیر اماکن را دارید، با شماره تماس پشتیبانی آراز امنیت 09120155633 تماس حاصل فرمایید، بعد از ارائه مشاوره اولیه، کارشناسان آراز امنیت به صورت کاملا رایگان به آدرس مورد نظر شما مراجعه کرده و براورد اولیه را درباره نیازمندی محیط انجام داده و جای سنسورها و حسگرهای مورد نیاز شما را مشخص نموده و سپس برای شما پیش فاکتور صادر نموده و بعد از پرداخت کار نصب برای شما انجام می‌شود، در صورتی که قصد خرید یک دزدگیر اماکن با توجه به شرایط خود را دارید و در بین گزینه‌های متعددی که وجود دارد سردرگم شده اید، با برقرای تماس با ما، مشاوره تخصصی و رایگان به شما ارائه می‌شود. آراز امنیت در خدمت شماست و تضمین می‌دهیم که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار را با ارزانترین قیمت ممکن می‌توانید از آراز امنیت تهیه نمایید.

دزدگیر فایروال F10

قیمت اصلی 6,650,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,318,000 تومان است.

دزدگیر فایروال F9

قیمت اصلی 6,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,700,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *