وبلاگ و مقاله

معرفی انواع دزدگیر فضای باز

بهترین دزدگیر فضای باز کشور

یکی از نیازهای اساسی هر انسانی، امنیت است. امنیت را به شیوه‌های مختلفی می‌توان تامین کرد، یکی از شیوه‌های موثر در تامین امنیت استفاده از دزدگیر اماکن است، در این نوشته قصد داریم که بهترین دزدگیرهای فضای باز را به شما معرفی کنیم. در واقع دزدگیر فضای باز نام عامیانه‌تری برای انواع سنسور چشمی فضای باز است و ممکن است که افراد این نوع سنسورها را با این نام بشناسند، قبل از معرفی بیشتر برترین سنسورهای فضای باز، درباره مکانیزم عملکرد این سنسورها با شما صحبت می‌کنیم.

در واقع مکانیزم عملکرد دستگاه دزدگیر اماکن برای کشف ورود غیر مجاز به درون مجموعه به این صورت است که این دستگاه به وسیله سنسورهایی ورود غیر مجاز به درون محوطه تحت پوشش را تشخیص می‌دهد، این سنسورها هرکدام خود با روشی منحصر به فرد ورود غیر مجاز را تشخیص می‌دهند، برخی از آنها ورود غیر مجاز را با توجه به میزان ارتعاش محیط اندازه گیری می‌کنند و برخی دیگر ورود غیر مجاز را با نور مادون قرمز متوجه می‌شوند، برخی دیگر نیز از لیزر نامرئی برای تشخیص ورود غیر مجاز استفاده می‌کنند بدین صورت که این نوع سنسورها از دو قطعه فرستنده و گیرنده تشکیل شده اند که در قطعه فرستنده، نور نامرئی لیزری به سمت گیرنده تابانده می‌شود، و گیرنده این نور را دریافت می‌کند، در صورتی که نور قطع شود، سنسور تحریک شده و سیگنال ورود غیر مجاز را به دزدگیر اماکن صادر می‌کند، امروزه به انواع سنسور بیم خطی و یا فنس لیزری، دزدگیر فضای باز گفته می‌شود، در ادامه بیشتر با کاربرد این سنسورها آشنا خواهید شد.

چرا باید دزدگیر فضای باز بخریم؟

عدم تشخیص حیوانات

هنگامی که بحث پایش فضای بیرونی مطرح می‌شود، باید به این نکته توجه کرد که سنسور دزدگیر فضای باز باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که حداقل میزان آلارم اشتباه را داشته باشد. اما آلارم فیک و یا آژیر مزاحم و اشتباه در چه زمانی به وقوع می‌پیوندد؟ با توجه به تجربه آراز امنیت، به طور معمول آژیر مزاحم هنگامی به صدا در می‌آید که گربه، سگ و یا پرندگان از مقابل سنسورها عبور کنند. این مشکل با چند بیم یا چند منبعی بودن سنسورها به حداقل رسیده است. در واقع بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، در سنسورهای دزدگیر فضای باز آراز امنیت، رادار یا فنس لیزری معمولا از چند منبع به گیرنده نور نامرئی ساتع می‌کند و زمانی که به طور همزمان ارتباط تمام بیم‌ها قطع شود دزدگیر به صدا در خواهد آمد به همین خاطر، حیوانات و پرندگان با عبور از مقابل این سنسورها باعث به صدا در آمدن و آژی مزاحم نخواهند شد.

مخصوص محیط خارجی

چشمی دزدگیر فضای باز به گونه‌ای طراحی شده اند که امکان استفاده در محیط باز را داشته باشند چرا که در محیط باز هم سر صدا بیشتر از محیط داخلی خانه است و هم رفت و آمد بیشتر است، به همین خاطر اگر قصد خرید دزدگیر فضای باز دارید، مهمترین مسئله برای شما اینست که از سنسورهای با کیفیت مخصوص محیط خارجی استفاده کنید تا نهایت امنیت را بتوانید برای خود تامین کنید.

سازگاری با آب و هوا

ایران کشوری چهار فصل با اقلیم‌های متفاوت است، به همین خاطر یکی از چالش‌هایی که در رابطه با خرید دزدگیر مخصوص فضای باز وجود دارد اینست که آیا امکان استفاده از این سنسورها در شهرهای بسیار سرد و یا بسیار گرم وجود دارد یا خیر. در پاسخ به این سوال باید گفت که سازگاری با انواع آب و هوای مختلف جوی در کشور یکی از ویژگی‌های سنسورهای چشمی آراز امنیت می‌باشد و شما برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره تلفن 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

هزینه مناسب

قیمت مقرون به صرفه نیز یکی از مواردی است که تمام خریداران محترم به آن توجه می‌کنند، عموم افراد به دنبال خرید یک سنسور دزدگیر فضای باز با قیمت ارزان و کیفیت بالا هستند و این امر در آراز امنیت محقق شده است و شما با کمترین قیمت بازار می‌توانید اقدام به خرید انواع سنسور دزدگیر اماکن نمایید.

کاربردهای دزدگیر فضای باز

دزدگیر فضای باز کاربردهای متنوعی دارد که در ادامه به معرفی برخی از مهمترین کاربردهای آن می‌پردازیم.

حصار بندی محیط

شما بدون نیاز به کشیدن حصار برقی و … می‌توانید بدون آسیب رساندن به حیوانات اهلی و پرندگان در محیط امنیت خود را تامین کنید. حصار بندی محیط به شکل مدرن یکی از کاربردهای اصلی سنسورهای دزدگیر فضای باز به شمار می‌رود.

جایگزین سیم خاردار

این سنسورها می‌توانند بهترین گزینه برای جایگزینی با سیم خاردار باشند، با این تفاوت که دیگر سیم خاردار های زشت نمای بیرونی بنای شما را تحت تاثیر قرار نخواهند داد.

جایگزین دیوار کشی

هزینه ای که برای دیوار کشی نیاز دارید اصلا قابل قیاس با خرید سنسور بیم خطی یا فنس لیزری نیست، شما با یک پنجاهم هزینه دیوارکشی می‌توانید با کیفیت‌ترین و بهترین سنسورهای دزدگیر فضای باز را از آراز امنیت خریداری نمایید.

دزدگیرهای فضای باز در کجا استفاده می‌شوند؟

گیت های ورودی

یکی از جاهایی که از دزدگیر فضای باز استفاده می‌شود، در گیت‌های ورودی است، گیت‌ها و دروازه‌های ورودی انواع پاساژ، مراکز دولتی و غیر دولتی و … یکی از جاهایی هستند که شما می‌توانید برای افزایش امنیت آنان، از سنسورهای بیم خطی و فنس لیزری استفاده نمایید.

باغات و زمین کشاورزی

باغات و زمین‌های کشاورزی نیز یکی از جاهایی است که می‌توان از این سنسورها در آنجا استفاده کرد.

حیاط منازل مسکونی

بخش عمده‌ای از خریداران چشم خطی مخصوص فضای باز از آراز امنیت، این محصول را برای افزایش امنیت محیط زندگی یا کسب و کار خود از آراز امنیت با قیمت کاملا مقرون به صرفه تهیه می‌کنند، این محصول گزینه خوبی برای ارتقا امنیت منازل به شمار می‌رود.

نحوه نصب و راه اندازی دزدگیر فضای باز

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات نصب و راه اندازی دستگاه دزدگیر اماکن را دارید، کارشناسان خبره آراز امنیت در خدمت شما هستند که در محل اقدام به نصب کامل دزدگیر شما نمایند، در صورتی هم که در شهرستان هستید و نیاز به نصاب دزدگیر دارید، می‌‎توانید با شماره تماس پشتیبانی آراز امنیت 09120155633 تماس حاصل کنید تا نمایندگان ما در شهر شما با شما تماس گرفته و دزدگیر فضای باز شما را به خوبی راه اندازی کنند.

نکات نصب سنسور فضای باز

در نصب سنسور فضای باز باید به این موضوع توجه کنید که حتما از سیم مسی با کیفیت استفاده کنید و همچنین منبع برقی که استفاده می‌کنید باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا بتوان از سنسورها را راه اندازی کرد. این سنسورها برای عملکرد صحیح حتما باید به گونه‌ای نصب و راه اندازی گردند که نور خورشید در طلوع و غروب آفتاب مستقیما روی لنز تابیده نشود و این موضوع باعث اختلال در عملکرد سنسورها خواهد شد. در صورتی که قصد دارید این سنسورها را به گونه ای نصب کنید که ممکن است با غروب و طلوع آفتاب تداخل داشته باشند، حتما از سایه بان برای آن‌ها استفاده کنید. در صورتی هم که در فرایند نصب سنسور فضای باز دزدگیر اماکن دچار مشکل شده اید، برای دریافت خدمات نصب و راه اندازی دزدگیر با شماره 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

بهترین محصولات دزدگیر فضای باز

در بالا به طور کامل درباره سنسور فضای آزاد دزدگیر با شما سخن گفتیم، در ادامه بهترین سنسورهای فضای باز دزدگیر اماکن را به شما معرفی می‎کنیم، این سنسورها با دستگاه دزدگیر اماکن از هر برندی سازگاری کامل داشته و می‌توانید با ارزانترین قیمت در بازار این حسگرهای فضای باز را از آراز امنیت خریداری نمایید. به طور کلی سنسورهای فضای باز به دو بخش تقسیم می‌شوند، بخش اول فنس میله‌ای است که دارای ارتفاع بیشتری به نسبت رادار خطی یا بیم خطی بوده و بیم بیشتری دارد. بخش دوم نیز انواع سنسور بیم خطی یا رادار خطی هستند که معمولا 2 بیم بوده اما نسخه 1 و 3 بیم آن نیز در آراز امنیت موجود است. معمولا تفاوت هر دو گروه در برد طولی آنهاست و هرچقدر که برد طولی فنس یا رادار خطی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

فنس میله ای

فنس میله‌ای تکنولوژی جایگزین سیم خاردار و شاخ گوزنی به شمار می‌رود، به طور معمول ارتفاع فنس میله ای یا فنس لیزری بالغ بر 60 سانتی متر است و از 4 بیم بهره می‌گیرد که بیم‌ها با فاصله 11 سانتی متری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این نوع فنس لیزری با سیم به دستگاه دزدگیر مرکزی متصل شده و غیر قابل هک هستند. در ادامه انواع آن را به شما معرفی می‌کنیم.

 

فنس لیزری 60 متری

فنس لیزری 60 متری دارای 4 بیم بوده و در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم بوده و دارای سنسور تمپر است به این معنا هنگامی که کسی قصد باز کردن آن به قصد خراب کاری را داشته باشد، سنسور بلافاصله تحریک شده و آژیر دزدگیر به صدا در خواهد آمد.

با توجه به فاصله کاملا مناسب بیم ها با یکدیگر، ضریب خطای این دستگاه بسیار پایین بوده و حرکت گربه‌ها، پرنده‌ها و… باعث به صدا در آمدن آژیر نخواهد شد.

فنس لیزری 100 متری

فنس لیزری 100 متری، عینا همانند نسخه 60 متری بوده و دارای 4 بیم است، تفاوت این دو فنس در میزان قدرت طولی آنهاست، قدرت طولی این فنس 100 متر بوده و به خوبی می‌تواند تمامی مساحت حیاط‌های بزرگ را پوشش دهد، این محصول به صورت سیمی به دستگاه دزدگیر مرکزی متصل می‌شود و با توجه به اینکه قدرت طولی بیشتری دارد قیمت آن به نسبت نسخه 60 متری مقرون به صرفه است، اگر قصد دارید که اقدام به خرید فنس لیزری نمایید، در ادامه هر دو محصول را برای شما قرار داده ایم می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید مشاهده کرده و در صورت مساعد بودن نظرتان آن را از آراز امنیت خریداری نمایید.

رادار خطی

رادار یا بیم خطی نیز یکی دیگر از انواع سنسورهای فضای باز به شمار می‌آید، این سنسور به نسبت فنس لیزری ارتفاع کمتری دارد به این معناست که بیم یا همان چشمی‌های ساتع کننده نور نامرئی در این دستگاه‌ها در فاصله کمتری به نسبت فنس لیزری از یکدیگر قرار گرفته اند اما برد آن‌ها بیشتر از نوع فنس لیزری است.

بیم خطی 100 متری

بیم خطی صد متری همانطور که از نامش پیداست 100 متر طولی قدرت داشته و از دو بیم بهره می‌گیرد، هنگامی که دو بیم به صورت همزمان قطع شوند، سنسور پیغام تحریک را به دستگاه دزدگیر مرکزی ارسال می‌کند، سنسور بیم خطی صد متری به صورت با سیم به دستگاه دزدگیر مرکزی متصل می‌گردد، ضد آب بوده و ضریب دقت آن به نسبت فنس لیزری کمتر است چرا که فاصله بیم‌ها به یکدیگر نزدیکتر بوده و ممکن است که رد شدن حیوان خانگی و یا پرنده از جلوی فرستنده باعث تحریک دزدگیر فضای باز شود.

بیم خطی 150 متری

بیم خطی 150 متری همانند نسخه صد متری بوده با این تفاوت که برد بیشتری دارد، بیم خطی نیز مکانیزم عملکردی کاملا مشابه با فنس لیزری دارد، مکانیزم عملکردی این محصول به گونه ایست که از دو قطعه فرستنده و گیرنده تشکیل شده است، فرستنده اقدام به ارسال نور نامرئی نموده و گیرنده آن را دریافت می‌کند به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که گیرنده دقیقا در مقابل فرستنده باشد.

بیم خطی 250 متری

بیم خطی 250 متری بردی فوق العاده دارد، این محصول به جای دو بیم از 3 بیم بهره می‌گیرد با خرید سنسور چشم لیزی نامرئی 250 متری می‌توانید امنیت ساختمان، باغ، ویلا و محیط تجاری خود را به خوبی تامین کنید. این سنسور دارای تمپر است، سنسور تمپر در واقع هنگامی که فردی قصد باز کردن سنسور را داشته باشد، سینگنال ورود غیر مجاز را به دستگاه دزدگیر مرکزی ارسال می‌کند، به این ترتیب سارقین نمی‌توانند به این راحتی این بیم را از کار بیاندازند، همچنین حتی زمانی که سیم برق این سنسور قطع شود، باز هم سیگنال ورود غیر مجاز به دستگاه دزدگیر مرکزی ارسال خواهد گردید، این موضوع در کنار ویژگی‌های بی نظیری مانند ضد آب بودن دستگاه، مقاوم بودن آن در برابر اشعه یو وی، دقت بسیار بالای آن و همچنین سرعت بالای ارسال سیگنال به دستگاه دزدگیر مرکزی باعث شده است که این نوع سنسور دزدگیر فضای باز یکی از گزینه‌های اصلی هر فردی باشد که قصد دارد امنیت محل زندگی یا محل کار خود را بهبود بخشد.

نتیجه گیری

در ادامه هم انواع سنسور بیم خطی موجود در آراز امنیت قرار گرفته است که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود هر کدام از سنسورهای زیر را انتخاب کرده و با کلیک روی هر کدام وارد صفحه محصول شده و درباره آن بیشتر بدانید. آراز امنیت به عنوان مرجع فروش انواع تجهیزات دزدگیر اماکن و سنسورهای مرتبط مفتخر است که میزبان هموطنان عزیز باشد. آراز امنیت دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و به صورت کاملا قانونی در حال فعالیت است، در صورت نیاز به اخذ مشاوره رایگان درباره خرید دزدگیر فضای باز و سنسورهای مرتبط با شماره تماس پشتیبانی آراز امنیت 09120155633 تماس حاصل فرمایید.

سنسور بیم خطی 100 متری دو بیم

قیمت اصلی 1,280,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,180,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *